Penelope Tripatzi Photography
  • Home
  • Portfolio
    • Portrait
    • Music
    • Interior
    • Street
    • Abstract
  • About
    • Contact

Ευαισθησία - ISO

31/10/2013

0 Comments

 
Picture
Χαμηλό ISO    <-------------------------------------------------------------------------------------------------------->     Υψηλό ISO

Μικρότερη ευαισθησία στο φως    <------------------------------------------->    Μεγαλύτερη ευαισθησία στο φως

Λιγότερος "θόρυβος" / κόκκος    <------------------------------------------->    Περισσότερος "θόρυβος" / κόκκος

iso θόρυβος
Το νούμερο ISO δηλώνει την ευαισθησία του μέσου καταγραφής (φιλμ / ψηφ. αισθητήρας) στο φως.
Είναι η τρίτη παράμετρος (μετά το διάφραγμα και την ταχύτητα) που επηρεάζει την έκθεση.
Όσο μεγαλύτερη η τιμή του, τόσο πιο εύκολα καταγράφεται το φως, δηλαδή μπορούμε να φωτογραφίσουμε σε συνθήκες χαμηλότερου φωτισμού. Για να καταγράψει όμως περισσότερο φως, έχουμε απώλειες στην ποιότητα, με αποτέλεσμα τον “θόρυβο” στην ψηφιακή εικόνα ή τον κόκκο στην αναλογική.

0 Comments

Βάθος Πεδίου

24/10/2013

0 Comments

 
Βάθος πεδίου ονομάζεται η απόσταση ανάμεσα στο πιο κοντινό και στο πιο μακρινό σημείο του θέματος που φαίνονται ικανοποιητικά ευκρινή στο ίδιο επίπεδο εικόνας. *
Μεγάλο βάθος πεδίου
Μικρό βάθος πεδίου
Πηγή φωτογραφιών: wikibooks.org
Πιο απλά, όταν βλέπουμε καθαρό το κεντρικό μας θέμα, όπου έχουμε εστιάσει, ενώ το φόντο πίσω του έχει κρατήσει πολύ λίγες λεπτομέρειες, έχουμε μικρό βάθος πεδίου. Όταν και το φόντο πίσω είναι σχετικά καθαρό, μπορούμε δηλαδή να διακρίνουμε λεπτομέρειες, λέμε ότι έχουμε μεγάλο βάθος πεδίου.Οι παράγοντες που επηρρεάζουν το βάθος πεδίου είναι τρεις:
  • Το διάφραγμα
            (μικρό διάφραγμα = μεγάλο β.π. , μεγάλο διαφρ. = μικρό β.π.)
  • Η εστιακή απόσταση του φακού
            (μικρή εστιακή απόσταση = μεγάλο β.π. , μεγάλη εστιακή απόσταση = μικρό β.π.)
  • Η απόσταση της μηχανής μας από το θέμα
            (κοντά = μικρό β.π. , μακρυά = μεγάλο β.π.).

Επίσης, το φαινόμενο του μικρού βάθους πεδίου φαίνεται πιο έντονα αν το κεντρικό θέμα έχει αρκετή απόσταση από το φόντο του.
διάφραγμα βάθος πεδίου
* Ορισμός από "Το Βιβλίο του Φωτογράφου", John Hedgecoe, εκδ. Μωρεσόπουλος.
0 Comments

ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΛΕΙΣΤΡΟΥ

19/10/2013

3 Comments

 
Ταχύτητα στη φωτογραφία λέγεται ο χρόνος που το κλείστρο της μηχανής παραμένει ανοιχτό, αφήνοντας το φως να περάσει προς τη φωτοευαίσθητη επιφάνεια (φιλμ / ψηφ. επεξεργαστή).
Picture




Το κλείστρο μένει ανοιχτό λιγότερη ώρα    <--------------------------------->     Το κλείστρο μένει ανοιχτό περισσότερη ώρα

Λιγότερο φως περνάει στον αισθητήρα   <-------------------------------------->      Περισσότερο φως περνάει στον αισθητήρα

"Πάγωμα" κίνησης   <------------------------------------------------------------------------------------------------------>      Καταγραφή κίνησης

Picture

    Υψηλή ταχύτητα (πχ. 1/4000)                                  Μεσαία ταχύτητα (πχ. 1/60)                       Χαμηλή ταχύτητα (πχ. 1 sec)

Στην παραπάνω φωτογραφία, ο μύλος γυρίζει με την ίδια ταχύτητα και στις τρεις περιπτώσεις. Όταν όμως χρησιμοποιήσουμε πολύ υψηλή ταχύτητα στην φωτογραφική μας μηχανή, φαίνεται σα να "παγώνει", και άρα μας κάνει να πιστέψουμε ότι είναι ακίνητος. Αυτό εννοούμε όταν λέμε "πάγωμα της εικόνας".
Στην δεύτερη και τρίτη περίπτωση, έχουμε "καταγραφή της κίνησης", βλέπουμε δηλαδή ότι το κινούμενο μέρος δεν έχει καταφέρει να αποτυπωθεί καθαρά, ενώ το σταθερό μέρος της εικόνας (ξυλάκι) έχει παραμείνει καθαρό.

Picture
Συμβουλή για σωστές φωτογραφίες:
  • Όταν η ταχύτητά μας είναι κάτω από 1/60 (πιο αργή), κινδυνεύουμε να κουνηθεί ολόκληρη η φωτογραφία από την κίνηση του χεριού μας. Προσπαθούμε λοιπόν να αποφύγουμε τον κίνδυνο αυτό, στηρίζοντας τη μηχανή μας σε ένα τρίποδο (ή σε οποιαδήποτε σταθερή επιφάνεια μπορούμε).




Ειδικές εφαρμογές στη φωτογραφία με βάση την ταχύτητα

1. Νυχτερινή Φωτογραφία - Παιχνίδι με τα φώτα

Ο έλεγχος της ταχύτητας του κλείστρου μας επιτρέπει να κάνουμε διάφορα... παιχνίδια στη φωτογραφία.
Έχει εφαρμογές εντυπωσιακές στη νυχτερινή φωτογραφία, όπου τα φώτα μπορούν να δημιουργήσουν διάφορα σχέδια με την κίνησή τους.
PicturePhoto by Express Monorail
Πυροτεχνήματα:
Αν κρατήσουμε την φωτογραφική μας μηχανή σταθερή, ώστε να βγουν τα κτίρια και τα υπόλοιπα σταθερά στοιχεία στο κάδρο μας σωστά, τα πυροτεχνήματα στον ουρανό μπορούν να δημιουργήσουν πολύ ενδιαφέροντα σχέδια! Βλέπουμε την πορεία που διαγράφουν σαν απαλές γραμμές.

Photo source: http://digitalphotobuzz.com/10-great-examples-of-long-exposure-photos

PicturePhoto by c@rljones
Αστέρια:
Αν χρησιμοποιήσουμε πάρα πάρα πολύ αργή ταχύτητα (πάνω από 30 λεπτά της ώρας) μπορούμε να παρατηρήσουμε την αλλαγή της θέσης των αστεριών στον ουρανό λόγω της κίνησης της Γης.
Προϋπόθεση βέβαια η χρήση τριπόδου, ο καθαρός ουρανός και η μεγάλη υπομονή!

(Αν θέλετε να πειραματιστείτε με αυτό το είδος, μπορείτε να ψάξετε για Star Trails Photography. Ενδεικτικά, δείτε εδώ ένα αρθράκι στα αγγλικά με συμβουλές για τη φωτογράφιση αστεριών: http://www.lightstalking.com/how-to-photograph-star-trails )

Photo source: http://digitalphotobuzz.com/10-great-examples-of-long-exposure-photos

PicturePhoto by © Ioanna Papouli
Δρόμος με αυτοκίνητα:
Πάλι κρατάμε σταθερή τη μηχανή μας, οπότε τα ακίνητα στοιχεία στο κάδρο μας καταγράφονται λεπτομερώς, ενώ τα κινούμενα φώτα των αυτοκινήτων σχηματίζουν φωτεινές γραμμές.


Photo source: http://www.ioannapapouli.gr/

PicturePhoto by JJ Harrison
Ζωγραφίζοντας με το φως:
Το... παιχνίδι με τα φώτα μπροστά από τη φωτογραφική μηχανή έχει πολλούς οπαδούς!
Αρκεί να κάνετε μια έρευνα στο internet για Light Painting, για να δείτε ιδέες για τρελλές λήψεις με χαμηλή ταχύτητα!

Photo source: http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Light_Painting_1_-_Booyeembara_Park.jpg

PicturePhoto by loan Nguyen
Μετακίνηση της μηχανής:
Αντίθετα με όλα τα προηγούμενα παραδείγματα, εδώ έχουμε δημιουργήσει το εφέ έχοντας σταθερό θέμα, αλλά κουνώντας τη μηχανή. Στη συγκεκριμένη φωτογραφία ο δημιουργός έχει κουνήσει τη μηχανή του κατακόρυφα, μπορούμε όμως να πειραματιστούμε ανάλογα με την διάθεση!

Photo source: http://xaxor.com/photography/photography-by-loan-nguyen.html



2. Φωτογράφιση με πολύ μεγάλη έκθεση (χαμηλή ταχύτητα)

Picture
Φωτογραφίζοντας το νερό σαν... ομίχλη:
Είτε πρόκειται για καταρράκτες, είτε για ποτάμι, είτε θάλασσα, το νερό μπορεί να φανεί σαν να εξαϋλώνεται αν κρατήσουμε πολύ χαμηλές ταχύτητες κατά την έκθεσή μας.
Κρατώντας πάντα σταθερά τη μηχανή, πειραματιζόμαστε με διαφορετικές ταχύτητες!

Υπενθυμίζω ότι πρέπει να έχει σχετικά χαμηλό φως για να μπορέσουμε να πετύχουμε τόσο χαμηλές ταχύτητες, με ιδανικές ώρες λίγο ΜΕΤΑ τη δύση του ηλιου, ή λίγο ΠΡΙΝ την ανατολή του!
(Ή κάνουμε το τρικ με τα φίλτρα ND., που "κόβουν" φως... για τους πιο προχωρημένους...)

(Πληροφορίες πολλές σχετικά με αυτό το θέμα βρίσκουμε αν ψάξουμε slow shutter speed water photography ... Ενδεικτικό άρθρο, πάλι στα αγγλικά: http://photofocus.com/2013/09/29/shooting-long-exposure-photography/)

Photo source: http://www.blogodisea.com/2013/wallpapers-de-naturaleza-en-alta-calidad/imagenes-fotos/

PicturePhoto by © Carlo Chiopris
Πορτραίτο - φάντασμα:
Σταθερή μηχανή - κινούμενο μοντέλο χρησιμοποιώντας χαμηλή ταχύτητα κλείστρου, μας δίνουν το εφέ του φαντάσματος, καθώς καταγράφεται η κίνηση.

Photo source: http://www.flickr.com/photos/cchiopris/4495636711/









3. Φωτογραφία σπορ (υψηλή ταχύτητα)

PicturePhoto by © Mark Pain
Ο κόσμος των αθλημάτων έχει συνήθως μεγάλες ταχύτητες. Οι επαγγελματίες φωτογράφοι λοιπόν που καλύπτουν αθλητικά γεγονότα, φροντίζουν να έχουν μηχανές που να μπορούν να επιτύχουν πολύ γρήγορες ταχύτητες και πολλά συνεχόμενα κλικ, ώστε να καταφέρουν να απαθανατίσουν το συγκεκριμένο κλάσμα δευτερολέπτου που έχει ενδιαφέρον οπτικά.
Εμείς μπορούμε βέβαια να πειραματιστούμε και με τον μη επαγγελματικό εξοπλισμό μας! Αρκεί να βρούμε ένα αντικείμενο (ή μοντέλο) σε κίνηση και να προσπαθήσουμε να "παγώσουμε" την κίνηση με υψηλή ταχύτητα.

Photo source: http://www.photographymonthly.com/tips-and-techniques/action/creative-shutter-speed-pro-tips-for-better-action-photography

3 Comments

ΦΩΤΟβόλτα στο Φεστιβάλ Χρωμάτων! (ΤΜΗΜΑ 1)

19/10/2013

0 Comments

 
Picture
Αύριο, Κυριακή, θα κάνουμε την πρώτη μας ΦΩΤΟβόλτα!
Όπως είπαμε κι από κοντά, οι ΦΩΤΟβόλτες μας ξεκίνησαν πέρσι, με την πρώτη μας ομάδα, σαν μία αφορμή να δούμε όμορφες γωνιές της πόλης μας και να λύσουμε από κοντά με μεγαλύτερη άνεση χρόνου διάφορες τεχνικές απορίες, την ώρα που φωτογραφίζουμε.
Έτσι, και φέτος, κατόπιν συνεννόησης, θα συναντιόμαστε κάθε φορά στο προκαθορισμένο σημείο και θα ξεκινάμε να περπατήσουμε σε κάποια κοντινή όμορφη περιοχή. Βγάζουμε φωτογραφίες στην πορεία, ρωτάμε τη... "δασκάλα" (τρομάρα μου!) για όποιες απορίες τεχνικές μπορεί να έχουμε και κάνουμε όμορφη παρέα! Συνήθως καταλήγουμε για καφεδάκι κάπου τριγύρω, χωρίς βέβαια αυτό να είναι υποχρεωτικό.

Αυτή τη φορά λοιπόν, θα περιπλανηθούμε στους χώρους που θα εξελίσσεται το ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΧΡΩΜΑΤΩΝ. Για περισσότερες πληροφορίες για το φεστιβάλ, δείτε εδώ:   https://www.facebook.com/events/738503222831870/

Η πρώτη μας συνάντηση λοιπόν, θα είναι:
ΚΥΡΙΑΚΗ, 20 Οκτωβρίου, στις 15.00 για το πρώτο τμήμα, στην έξοδο του μετρό Κεραμεικού προς Τεχνόπολη, στο παρκάκι.
(Προσοχή, μην μπερδευτείτε με την ανάρτηση στο άλλο τμήμα!!! Έχουμε ραντεβού με τους "αρχάριους" στις 15.00, ενώ με τους "προχωρημένους" στις 17.30!)

Τις μηχανές σας αγκαλιά λοιπόν και πάμε!
Θα τα πούμε από κοντά!

*Οι ΦΩΤΟβόλτες ΔΕΝ  θα γίνονται κάθε Κυριακή, γιατί εγώ προσωπικά δεν έχω χρόνο κάθε εβδομάδα. Αν θέλετε όμως να γίνονται συχνότερα, θα ήταν ωραίο να συνεχιστεί κάτι τέτοιο μεταξύ σας, χωρίς να είμαι εγώ μαζί! Σκεφτείτε το!

0 Comments

ΔΙΑΦΡΑΓΜΑ

11/10/2013

0 Comments

 
Picture
  Το διάφραγμα στη φωτογραφία είναι το άνοιγμα του φακού μέσω του οποίου περνάει το φως για να καταλήξει στον αισθητήρα της μηχανής.

Το άνοιγμα του διαφράγματος διαμορφώνεται από μια προσαρμόζομενη ίριδα φτιαγμένη από λεπτές μεταλλικές λεπίδες.

Το μέγεθος της διαμέτρου ορίζεται απο τον αριθμό f. Όσο πιο ανοιχτό είναι το διάφραγμα τόσο πιο μικρός είναι ο αριθμός f όσο πιο κλειστό είναι το διάφραγμα τόσο πιο μεγάλος ο αριθμός f.

Η αλληλουχία των μεγεθών του διαφράγματος f είναι η εξής:
1    1.4    2    2.8    4    5.6    8    11    16    22    32


Picture








Ανοιχτό διάφραγμα    <-------------------------------------------------------------------------------------------------------->     Κλειστό διάφραγμα

Περισσότερο φως στον αισθητήρα    <------------------------------------------------------------------->    Λιγότερο φως στον αισθητήρα

Μικρό βάθος πεδίου    <----------------------------------------------------------------------------------------------------->    Μεγάλο βάθος πεδίου



Picture
Στις περισσότερες μηχανές, το πρόγραμμα στο οποίο μπορούμε να ρυθμίσουμε το διάφραγμα (και η μηχανή να αποφασίσει για τις υπόλοιπες παραμέτρους) συμβολίζεται με Av (Aperture value).

Εναλλακτικά, αν έχουμε compact μηχανή που έχει μόνο τα αυτοματοποιημένα προγράμματα, κατά προσέγγιση μπορούμε να υπολογίζουμε τα εξής:
  • ανοιχτό διάφραγμα (μικρό νούμερο f) ---> λειτουργία πορτραίτου
    (συνήθως σχέδιο ανθρωπάκι)
  • κλειστό διάφραγμα (μεγάλο νούμερο f) ---> λειτουργία τοπίου (συνήθως σχέδιο βουνό).
Φυσικά, το διάφραγμα μπορούμε να το ορίσουμε και στην πλήρως χειροκίνητη λειτουργία, Manual, όπου όμως καλούμαστε να ορίσουμε και τις υπόλοιπες παραμέτρους (ταχύτητα κλείστρου, ευαισθησία ISO).
Σε επόμενα μαθήματα θα μάθουμε πώς μπορούμε να φωτογραφίσουμε στο Manual.



0 Comments

Μικρή αναδρομή στην εξέλιξη της Φωτογραφίας

4/10/2013

0 Comments

 
Ενδεικτικές φωτογραφίες από την αρχή του 19ου αιώνα και την εφεύρεση της φωτογραφίας μέχρι σήμερα.
Η εξέλιξη της φωτογραφίας ως μέσο καταγραφής και το ανθρώπινο στοιχείο όπως αυτό αποτυπώνεται στο κάδρο.
1826, Nicephore Niepce. Η πρώτη σωζόμενη φωτογραφία, δείχνει τη θέα από το παράθυρο του σπιτιού του Niepce. Χρόνος έκθεσης: 8 ώρες!
1837, Louis Daguerre. Από τις πρώτες δαγγεροτυπίες, απεικονίζει μία γωνία του εργαστηρίου του.
1839, Hippolyte Bayard. Οι Μύλοι της Μονμάρτης. Καλοτυπία.
1849, Maxime Du Camp. Η Σφίγγα και οι πυραμίδες της Αιγύπτου ήταν από τα πρώτα αξιοθέατα που φωτογραφήθηκαν.
1858, Nadar. Πορτραίτο του ζωγράφου Eugene Delacroix.
1865, Etienne Carzat. Πορτραίτο του ποιητή Κάρολου Μπωντλαίρ.
1858, Henry Peach Robinson. “Σβήνοντας αργά”. Φωτογραφία που έχει δημιουργηθεί με τη χρήση πολλών διαφορετικών αρνητικών, σαν κολλάζ. Αγγλική Σχολή ή αλλιώς “Pictorialists”.
1867, Julia Margaret Cameron. Πορτραίτο του Sir John Herschel (ο “αφανής” από τους εφευρέτες της φωτογραφίας). Χαρακτηριστικά της δουλειάς της Cameron είναι η χρήση της διάχυσης και της μειωμένης ευκρίνειας.
1873, Nadar. Ο συγγραφέας Ιούλιος Βερν. Ο Nadar υπήρξε από τους πιο διάσημους “πορτραιτίστες” φωτογράφους, με μεγάλο studio στο Παρίσι.
1880, Eadweard Muybridge. Σπουδή στην κίνηση του αλόγου.
1890, Seneca Ray Stoddard. Πορτραίτο οικογένειας Ινδιάνων. Στερεοσκοπική φωτογραφία.
1893, Alfred Stieglitz. “Το τέρμα”. Εκπρόσωπος της “άμεσης φωτογραφίας”, δημιουργός της “Φωτογραφικής Αποστασίας” και εκδότης των Camera Work & Camera Notes, ο Stieglitz είναι από τους σημαντικότερους φωτογράφους ως σήμερα.
1905, Robert Demanchy. Γυμνό. Ιμπρεσιονιστική φωτογραφία.
1909, Lewis Hine. “Η μικρή κλώστρια”. Σειρά φωτογραφιών από τον κοινωνιολόγο Hine, όπου απεικονίζονται παιδιά που εργάζονται σε εργοστάσια κάτω από άθλιες συνθήκες. Με τη δημοσίευση των φωτογραφιών αυτών πίεσε για τη θέσπιση νόμων ενάντια στην παιδική εργασία.
1909, Lewis Hine. “Η μικρή κλώστρια”. Σειρά φωτογραφιών από τον κοινωνιολόγο Hine, όπου απεικονίζονται παιδιά που εργάζονται σε εργοστάσια κάτω από άθλιες συνθήκες. Με τη δημοσίευση των φωτογραφιών αυτών πίεσε για τη θέσπιση νόμων ενάντια στην παιδική εργασία.
1924, Man Ray. “Το βιολί του Ίγκρες”. Επηρρεασμένος από το Ντανταϊσμό και το Σουρεαλισμό, ο Man Ray δημιούργησε σειρές φωτογραφιών με πρωτοποριακές μεθόδους λήψης και εκτύπωσης, φωτογράμματα, κολλάζ, κ.α..
1932, Charles C. Ebberts. “Γεύμα πάνω σε έναν ουρανοξύστη”. Καταγραφή των συνθηκών εργασίας στη Νέα Υόρκη την εποχή του Κραχ.
1936, Dorothea Lange. ̈Μητέρα μετανάστης”. Από σειρά φωτογραφιών που έδειχναν τη σκληρή ζωή των προσφύγων που δούλευαν στις αμερικάνικες φάρμες. (Για τον Οργανισμό Γεωργικής Ασφάλισης ΗΠΑ)
1936, Edward Weston. Γυμνό. Από τους πρώτους φωτογράφους που καθιέρωσαν στο γυμνό και συντέλεσαν στην αποδοχή του.
1936, Arthur Rothstein. “Αγρότης με τους γιους του κατά τη διάρκεια ανεμοθύελλας.” Ο Rothstein, από τους πρώτους αμερικανούς φωτορεπόρτερ, πέρασε αρκετά χρόνια καταγράφοντας τη ζωή των φτωχών κατοίκων του αμερικανικού νότου. (Για τον Οργανισμό Γεωργικής Ασφάλισης ΗΠΑ)
1936, Russell Lee. “Τα χέρια της κυρίας A.Ostermeyer.” Από τους πρώτους φωτογράφους που τολμά να μην συμπεριλαμβάνει στο κάδρο του το πρόσωπο του μοντέλου.
1936, Edward Steichen. “Ο Carl Sandburg.” Πειραματισμοί με διαφορετικές τεχνικές.
1954, Fan Ho. “Σκιά που πλησιάζει.” Ο κινέζος Fan Ho, σκηνοθέτης και φωτογράφος, έχει δημιουργήσει πολύ εντυπωσιακά περιβαλλοντικά πορτραίτα.
1944, Robert Capa. “D-Day landings.” Από τους σημαντικότερους πολεμικούς ανταποκριτές, ο Capa έχει δημιουργήσει μερικές από τις πιο σκληρές φωτογραφίες του 20ου αιώνα, που έχουν επηρρεάσει πολύ την κοινή γνώμη.
1945, Alfred Eisenstaedt. “V-J Day in Times Square.” Πολύ γνωστή φωτογραφία, που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Life μετά τη νίκη των Αμερικανών επί της Ιαπωνίας.
1950, Elliott Erwitt. “Ξεχωριστές βρύσες.” Ο Erwitt είναι γνωστός για τις ασπρόμαυρες φωτογραφίες του που δείχνουν περίεργες καθημερινές εικόνες. Πιο γνωστή αυτή, που αναδεικνύει το πρόβλημα των φυλετικών διακρίσεων.
1930-1932,Man Ray. “Δάκρυα.”
1932, Henri Cartier-Bresson. "Brussels, Belgium". Από τους σημαντικότερους φωτογράφους "δρόμου".
1932, Henri Cartier-Bresson. "Paris. Place de l'Europe." Η φωτογραφία που απεικονίζει την έννοια της "αποφασιστικής στιγμής".
1951, Arthur Sasse. “Ο Αινστάιν με τη γλώσσα του έξω.” Το πορτραίτο αρχίζει και γίνεται λιγότερο σοβαροφανές.
1953, Paul Strand. ”Η οικογένεια.” Σπουδή στους ανθρώπους της Ιταλίας.
1968, Eddie Adams. “Ο Στρατηγός Nguyen Ngoc Loan εκτελεί έναν κρατούμενο Βιετ Κογκ στη Σαϊγκόν.”
1994, Kevin Carter. Φωτογραφία που έχει κερδίσει το βραβείο Pulitzer. Τραβήχτηκε στο Σουδάν και δείχνει ένα παιδί που κατευθύνεται προς το κέντρο σίτισης, την ώρα που το πλησιάζει ένα όρνιο. Ο Carter κατηγορήθηκε για τη στάση του (έβγαλε τη φωτογραφία και έφυγε χωρίς να βοηθήσει το παιδί), ενώ μερικούς μήνες μετά ο ίδιος αυτοκτόνησε.
1993, Steve McCurry. “Μουμπάι, Ινδία.” Από τους γνωστότερους φωτογράφους του National Geographic και του πρακτορείου Magnum, ο McCurry έχει κάνει κάποια από τα πιο χαρακτηριστικά πορτραίτα του 20ου αιώνα.
1984, Steve McCurry. “Afgan Girl.” Η φωτογραφία αυτή δημοσιεύτηκε στο εξώφυλλο του National Geographic τον Ιούνιο του 1985 και θεωρείται η πιο χαρακτηριστική φωτογραφία του γνωστού περιοδικού.
1981, Helmut Newton. “Έρχονται 2.” Glamour φωτογραφία γυμνού.
0 Comments

    Archives

    March 2014
    February 2014
    January 2014
    December 2013
    November 2013
    October 2013

    Categories

    All
    Ασκήσεις
    Ιστορία Φωτογραφίας
    Τεχνικά θέματα
    Τεχνικά θέματα
    ΦΩΤΟβόλτες

    RSS Feed

Powered by Create your own unique website with customizable templates.
  • Home
  • Portfolio
    • Portrait
    • Music
    • Interior
    • Street
    • Abstract
  • About
    • Contact